FAQ pytania i odpowiedzi

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytania, napisz do nas używając formularza kontaktowego.

Czy na miejscu uzyskam pomoc koordynatora?

Tak. Pierwszy raz zobaczymy się już na lotnisku, bowiem transfer z / na lotnisko jest w naszym podstawowym pakiecie (dotyczy tylko wybranych meczów Aston Villa). Nasz koordynator odbierze Cię z lotniska i w komfortowych warunkach przetransferuje do hotelu, a po meczu odwiezie na lotnisko. Ponadto niezależnie od wybranej oferty, otrzymasz numer telefonu, pod którym uzyskasz pomoc 24h/dobę.

Czy mogę spersonalizować swój wyjazd?

Jak najbardziej! Nasza główna zaleta to możliwość dowolnej personalizacji wyjazdu. Chcesz skrócić / przedłużyć swój pobyt, odwiedzić inne miasto, zwiedzić stadion? Załatwimy to dla Ciebie! Potrzebujesz pełnej opieki koordynatora, także podczas meczu? To nie problem! Skorzystaj z naszego konfiguratora wyjazdu i opisz czego oczekujesz, a my przedstawimy Ci wycenę.

Czy istnieje możliwość negocjacji ceny?

Nie ma możliwości negocjacji ceny, która podana jest przy każdej ofercie, ponieważ dotyczy ona konkretnej konfiguracji. Jest jednak możliwość dowolnej zmiany tej oferty (krótszy pobyt, własny dojazd, inny hotel). Skorzystaj z naszego konfiguratora wyjazdu i określ swoje wymagania, a my przygotujemy nową wycenę.

Czy podróżując w grupie będzie taniej?

Jak najbardziej! Jeśli masz grupę co najmniej 4 osób, to każdy z Was zapłaci mniej. Zawrzyj w formularzu liczbę wyjeżdzających osób, a my przedstawimy Ci cenę za cały wyjazd. Zniżki mogą sięgać nawet 15%!

Czy prowadzimy sprzedaż samych biletów na mecz?

Nie świadczymy usług sprzedaży samych biletów na mecz. Bilety są częścią pakietów, który oferujemy.

Czy oferujecie bilety na miejsca w sektorze gości?

Oferowane przez nas bilety dotyczą tylko i wyłącznie miejsc w sektorach gospodarzy.